Your IT Partner
Διαχείριση Πληροφοριών & Πελατειακών Σχέσεων
H "TΗΕ ADVISORS" χρησιμοποιώντας κυρίως την πλατφόρμα της Microsoft SharePoint ως μέσο για την πληροφοριακή οργάνωση των επιχειρήσεων έχει δημιουργήσει μια σειρά από εφαρμογές που καλύπτουν εξειδικευμένους τομείς όπως αυτούς της Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Εγγράφων, Ροής Εργασίας, Οργάνωσης και Ελέγχου Διαδικασιών (Document Management, Workflow, Groupware, Collaboration), τα οποία αναμορφώνουν τον εταιρικό τρόπο εργασίας, οργάνωσης και διεκπεραίωσης των έργων.
Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (ECM)
Ο αποτελεσματικός χειρισμός της πληροφορίας προς όφελος της μείωσης του κόστους παραγωγής και λειτουργίας του εκάστοτε οργανισμού, αλλά και η βελτιστοποίηση των εργασιών που προκύπτουν από τον αυτοματισμό στην διαχείριση της Γνώσης, είναι το κεντρικό σημείο αναφοράς στις λύσεις της “THE ADVISORS” αναφορικά με τα Συστήματα Διαχείρισης Πληροφορίας (ECM).
Οι λύσεις αυτές καλύπτουν την κατασκευή και διαχείριση portals , εγγράφων και διαδικασιών καθώς και την διανομή του εταιρικού περιεχομένου σε κινητές συσκευές.
Διαχείριση Διαδικασιών (BPM)
Η δυνατότητα ενός Πληροφοριακού συστήματος που υποστηρίζει την διαχείριση και διοίκηση διαδικασιών επιτρέποντας την πλήρη ευελιξία στην ροή της διαδικασίας εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε και από οπουδήποτε αποτελεί το ζητούμενο, εκπληρώνοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις του εργασιακού περιβάλλοντος.
Η επιλογή ενός Πληροφοριακού συστήματος Διαχείρισης Διαδικασιών δεν είναι υπόθεση Τεχνολογικής αναβάθμισης, αλλά πολύ περισσότερο υπόθεση ανθρώπων και προσαρμογής εταιρικής κουλτούρας.
Έτσι, ένα τέτοιο σύστημα θεωρούμε ότι πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
Στον τομέα της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management - CRM), η “THE ADVISORS” προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες βασισμένες στο προϊόν Microsoft Dynamics CRM, που είναι ένα από τα διεθνώς καταξιωμένα προϊόντα στον συγκεκριμένο χώρο.
Η πλήρης ενσωμάτωση του μέσα στο Microsoft Outlook, που αποτελεί μια καθημερινότητα για εκατομμύρια χρήστες υπολογιστών σε όλον τον κόσμο, το καθιστά ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
Παρόλα αυτά η “THE ADVISORS” θεωρεί πως η υλοποίηση μιας λύσης CRM απαιτεί ιδιαίτερη προσέγγιση, τόσο όσον αφορά τον ανθρώπινο παράγοντα όσο και την διασύνδεση της με τις υπόλοιπες πηγές πληροφορίας (π.χ.ERP), προκειμένου να ενσωματωθεί ομαλά στην ροή λειτουργίας μιας επιχείρησης και να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (ECM)
Ο αποτελεσματικός χειρισμός της πληροφορίας προς όφελος της μείωσης του κόστους παραγωγής και λειτουργίας του εκάστοτε οργανισμού, αλλά και η βελτιστοποίηση των εργασιών που προκύπτουν από τον αυτοματισμό στην διαχείριση της Γνώσης, είναι το κεντρικό σημείο αναφοράς στις λύσεις της “THE ADVISORS” αναφορικά με τα Συστήματα Διαχείρισης Πληροφορίας (ECM).
Οι λύσεις αυτές καλύπτουν την κατασκευή και διαχείριση portals , εγγράφων και διαδικασιών καθώς και την διανομή του εταιρικού περιεχομένου σε κινητές συσκευές.
Διαχείριση Διαδικασιών (BPM)
Η δυνατότητα ενός Πληροφοριακού συστήματος που υποστηρίζει την διαχείριση και διοίκηση διαδικασιών επιτρέποντας την πλήρη ευελιξία στην ροή της διαδικασίας εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε και από οπουδήποτε αποτελεί το ζητούμενο, εκπληρώνοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις του εργασιακού περιβάλλοντος.
Η επιλογή ενός Πληροφοριακού συστήματος Διαχείρισης Διαδικασιών δεν είναι υπόθεση Τεχνολογικής αναβάθμισης, αλλά πολύ περισσότερο υπόθεση ανθρώπων και προσαρμογής εταιρικής κουλτούρας.
Έτσι, ένα τέτοιο σύστημα θεωρούμε ότι πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Τεχνολογία : Λειτουργικότητα, διαχειρισιμότητα, επεκτασιμότητα
- Άνθρωποι και Κουλτούρα: Ευκολία χρήσης του συστήματος, χρήση υφιστάμενης εταιρικής γνώσης και δεξιοτήτων, ευκολία στην εγκατάσταση δηλαδή στοιχεία που έχουν ευθεία αντιστοίχιση με μείωση των εξόδων και αύξηση της παραγωγικότητας.
Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
Στον τομέα της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management - CRM), η “THE ADVISORS” προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες βασισμένες στο προϊόν Microsoft Dynamics CRM, που είναι ένα από τα διεθνώς καταξιωμένα προϊόντα στον συγκεκριμένο χώρο.
Η πλήρης ενσωμάτωση του μέσα στο Microsoft Outlook, που αποτελεί μια καθημερινότητα για εκατομμύρια χρήστες υπολογιστών σε όλον τον κόσμο, το καθιστά ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
Παρόλα αυτά η “THE ADVISORS” θεωρεί πως η υλοποίηση μιας λύσης CRM απαιτεί ιδιαίτερη προσέγγιση, τόσο όσον αφορά τον ανθρώπινο παράγοντα όσο και την διασύνδεση της με τις υπόλοιπες πηγές πληροφορίας (π.χ.ERP), προκειμένου να ενσωματωθεί ομαλά στην ροή λειτουργίας μιας επιχείρησης και να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.